פודקאסט – ריקול והתמודדות עם תובענות ייצוגיות
אנו מזמינים אתכם להאזין לפרק נוסף של "ACC בדרכים" אשר עסק בנושא ריקול והתמודדות עם תובענות ייצוגיות, ובו התארחה עו"ד הדס בקל, שותפה במחלקת הליטיגציה, מתמחה בתובענות יצוגיות ומנהלת משותפת של מחלקת מדיה ותקשורת.
בישראל אין דבר חקיקה אחד שמסדיר את הפרוצדורה לקריאה של יצרן או משווק להחזרה של מוצר בעקבות גילוי פגם, תקלה, בעיית בטיחות וכיו"ב, מה שבמקרים רבים יוצר מעין "וואקום" חקיקתי. "הוואקום הזה בחקיקה הוא זה שהופך תובענות ייצוגיות לכל כך פופולריות בתחום של ריקול״, אמרה עו״ד הדס בקל.
הדס התייחסה, בין היתר, להסדרה החלקית שקיימת כיום בישראל בכל הנוגע לביצוע ריקול, לתובענות ייצוגיות שמוגשות לאחר שחברה מפרסמת קריאה להחזרת מוצר, ולפסיקות מרכזיות בתחום. הדס נתנה גם מספר טיפים שימושיים להתמודדות עם ריקול ועם תובענות ייצוגיות שמוגשות בעקבות ריקול.
להאזנה לפודקאסט לחצו כאן, האזנה נעימה.