תקלת קראודסטרייק מעמידה לקוחות בפני דילמה: להישאר או לעזוב?
תקלת הענק שפקדה את קראודסטרייק ביולי 2024, והשפיעה על לקוחות רבים מהמגזר הממשלתי והפרטי ברחבי העולם, מעלה שאלות רבות לגבי עתיד ההתקשרות בין החברה ללקוחותיה. בעוד קראודסטרייק הודתה בטעות, עורך הדין ליאור אתגר, שותף וראש תחום פרטיות במשרדנו, טוען כי הדרך להשתחררות מהחוזה בעקבות התקלה הנה מורכבת.
בראיון לדה מרקר, אתגר מסביר כי "כדי להשתחרר מהחוזה, הלקוחות יצטרכו לטעון ולהוכיח כי מדובר בהפרה מהותית שהסעד המתבקש ממנה הוא סיום החוזה. השאלה המרכזית היא האם משך הזמן שבו הלקוחות לא קיבלו את השירות הוא משמעותי מספיק ביחס לשירות הכולל".
התקלה מעלה שאלות רבות נוספות, כמו:
מהי מידת הנזק שנגרם ללקוחות בעקבות התקלה? האם מדובר בנזק כספי ישיר, נזק תדמיתי או פגיעה בהמשכיות העסקית?
האם קראודסטרייק נקטה בצעדים מספקים כדי למנוע תקלות דומות בעתיד?
כיצד התקלה תשפיע על מערכת היחסים בין קראודסטרייק ללקוחותיה?
ההשלכות המשפטיות והעסקיות של התקלה צפויות להשפיע על קראודסטרייק ועל לקוחותיה לאורך זמן. בעוד חלק מהלקוחות עשויים לבחור להישאר עם החברה ולנסות לפתור את המחלוקות בדרכים אחרות, אחרים עשויים לראות בתקלה הזדמנות לסיים את ההתקשרות ולעבור למתחרים.
לכתבה המלאה בדה מרקר לחצו כאן.